Algemene voorwaarden
1. Wie zijn wij?
- Erve Gerner is gevestigd aan Vilsterseallee 3, 7734PB Vilsteren, Nederland. Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder handelsregister nummer: 08218277 en zal hierna worden aangeduid als Erve Gerner of wij/we’.
2. Toepasselijkheid
- Waar in deze algemene voorwaarden wordt gesproken over ‘Klant’ of ‘je/jij’ wordt bedoeld de natuurlijke persoon of rechtspersoon, die aan Erve Gerner opdracht verleent tot het leveren van vlees en/of andere kwaliteitsproducten.
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Erve Gerner en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen Erve Gerner en de Klant.
- Erve Gerner behoudt zich het recht voor deze Algemene Voorwaarden te allen tijde aan te vullen c.q. te wijzigen.
- De tekst van deze Algemene Voorwaarden wordt aan de Klant beschikbaar gesteld op de website. Bij het plaatsen van een bestelling geef je aan akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.
3. Het product
- Erve Gerner verkoop vacuümverpakte diepgevroren vleesproducten.
- De door Erve Gerner geboden diepgevroren vleesproducten met de gemelde prijzen gelden als een vrijblijvende uitnodiging om een bestelling te plaatsen.
- Ons aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de diepgevroren vleesproducten. Deze beschrijvingen hebben wij zo gedetailleerd mogelijk gemaakt zodat je een goede beoordeling van het aanbod kan maken, maar niet in de war raakt door een overvloed aan info. De afbeeldingen zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. We kunnen echter niet voorkomen dat er soms een vergissing wordt gemaakt waarbij we opmerken dat kennelijke vergissingen in het aanbod ons niet binden.
- Alle afbeeldingen en specificaties van ons aanbod zijn een indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
- Afbeeldingen en foto’s bij onze producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Wij kunnen echter niet garanderen dat de weergegeven kleuren, marmering en/of de vorm exact overeenkomen met de bestelde producten.
- Wanneer je vragen hebt over de samenstelling en verwerking van ons diepgevroren vleesproducten, dan beantwoorden wij deze graag! Neem contact met ons op.
- Elk aanbod bevat genoeg informatie, dat voor de Klant duidelijk is wat de rechten en plichten zijn, verbonden aan de aanvaarding van het aanbod. Hieronder vallen:
– de prijs inclusief BTW;
– de betalingswijze;
– de eventuele afleverkosten en -wijze.
– de overeenkomst kan na de totstandkoming worden gearchiveerd, aangezien deze via het orderformulier toegezonden wordt naar het door de Klant opgegeven emailadres.
4. De overeenkomst/account
- De klant dient zich te registeren om een product te bestellen. Je moet hiervoor uw persoonlijke gegevens aan ons verstrekken. Deze persoonlijke gegevens dien je naar waarheid in te vullen en deze dienen actueel te zijn.
- Een overeenkomst komt tot stand zodra een orderbevestiging per email is verzonden op het door jou opgegeven e-mailadres. Deze overeenkomst kan door ons worden geannuleerd als je niet aan de door ons gestelde voorwaarden kan voldoen of indien op een bepaald moment blijkt dat hier in het verleden niet aan is voldaan.
- Erve Gerner beschermt je persoonlijke gegevens. In ons privacy beleid vind je hiervoor meer informatie.
5. Prijzen
- De prijs die in de orderbevestiging staat weergegeven, is de prijs die de je aan ons verschuldigd bent.
- Alle prijzen zijn vermeld in €, in overeenstemming met de hiervoor geldige wettelijke voorschriften, en zijn inclusief BTW.
- Eventuele fouten in de prijsopgave kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Erve Gerner worden gecorrigeerd.
- De kosten voor aflevering van de diepgevroren vleesproducten zijn niet in de prijs inbegrepen.
- Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten zijn wij niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.
6. Betaling
- Bestellingen worden in rekening gebracht via de door jou opgegeven betaalmethode.
- De klant heeft de plicht om per omgaande onjuistheden in verstrekte of vermelde (betaal)gegevens aan Erve Gerner te melden.
- Voor betaling kan je alleen gebruikmaken van de bij de bestelling overeengekomen en aangegeven betaalmogelijkheden. Je bent verplicht binnen de overeengekomen betalingstermijn te betalen.
- In geval van wanbetaling hebben wij via wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf genoemde kosten in rekening te brengen.
7. Leveringen
- Wij leveren uw product af op het adres dat de klant bij de bestelling heeft opgegeven of je komt jouw product zelf ophalen. Je kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden.
- Erve Gerner verzorgt zelf de distributie.
- Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.
- Direct na ontvangst dien je de producten te controleren en de relevante producten direct in de koelkast of vriezer te plaatsen. Indien je producten in slechte toestand ontvangt of producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die eraan gesteld mogen worden, verzoeken wij je dit zo snel mogelijk na ontvangst aan ons door te geven. Hiervoor kan je contact opnemen met ons via het contactformulier.
8. Retour
- Aangezien Erve Gerner levensmiddelen levert is het retourneren van producten niet mogelijk aangezien wij niet kunnen garanderen dat het levensmiddel op de juiste wijze is gepreserveerd.
- Ben je ontevreden over jouw aangekochte product neem contact op zoals staat omschreven bij klachtenregeling, wij nemen jouw klacht in behandeling en zoeken een passende oplossing.
9. Aansprakelijkheid
- Erve Gerner is alleen aansprakelijk voor schade die rechtstreeks aan ons toe te rekenen valt bijvoorbeeld grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevoerding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.
- Wij zijn echter nimmer aansprakelijk voor enige indirecte schade van de Klant of van derden, hierbij kan je denken aan gevolgschade, bedrijfsschade, vertragingsschade, winstderving of letselschade, of enige (andere) indirecte schade, uit welke oorzaak dan ook.
10. Intellectuele eigendomsrechten
- Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn eigendom van Erve Gerner. Je gebruik mag hier geen inbreuk op maken.
11. Klachtenregeling
- Kwaliteit staat bij Erve Gerner hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@ervegerner.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 5 werkdagen dagen nadat we uw klacht hebben ontvangen.
- Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt je binnen 5 werkdagen dagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten.
- Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling. Als je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via de online Geschillenbeslechting van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.